השתלמויות מקצועיות >> קורס בישול בריא
 


קורס בישול בריא


קורס בישול בריא לחיים בריאים יותר!  

ישנן אסכולות תזונתיות רבות ושונות, לעיתים אפילו מנוגדות אחת לשנייה, לגבי השאלה "מהו מזון בריא?". בקורס זה נבחן מספר מהגישות האלו ונלמד לבשל בהתאם להגבלות וההדגשים של כל אחת מהן.

נלמד להפוך את המזון שאנו אוכלים לבריא ומזין יותר- לחיים בריאים וטובים יותר.


חדש! מסלול בוקר בין השעות 9:30-15:00


  

מפגש ראשון  | מזונות על

23.1.2014 יום ה' 9:30-15:00
 
     
 
מזונות על- למרות השוני בין אסכולות התזונה השונות, בכל אחת מהן ניתן למצוא מקום של כבוד למספר מרכיבים. אלו הם super foods" ", מזונות העל. במפגש זה נציין מהם מזונות אלו ומה היתרון התזונתי שלהם, ונשלב אותם במגוון מתכונים. פילאף קינואה עם ברוקולי, אבוקדו ושקדים בפסטו ברוקולי/סלט פסטה עם ירקות העונה ברוטב יוגורט-טחינה/סלט בורגול עם סלרי, רימונים ואגוזי מלך/פילה סלמון בקראסט אגוזי ברזיל וזרעי פשתן עם פירה בטטה/סלט תפוחי עץ עם חמוציות, גרגירי גוג'י, שקדים וג'ינג'ר.
 
 

מפגש שני  |  תזונה ים-תיכונית

30.1.2014 יום ה' 9:30-15:00
 
 
 
זוהי אסכולה המתחקה אחר התזונה בארצות בהן מגדלים עצי זית. דיאטה זו עשירה בפירות וירקות טריים בעונתם, בהרבה שמן זית, גבינות ופחמימות מורכבות. מרק טרטור: יוגורט ומלפפונים עם אגוזי מלך/סלט יווני עם גבינת פטה וטימין/פרוסות חציל בגריל עם סלט עגבניות מבושל/תבשיל שעועית לבנה עם גזרים ועגבניות/קדירה אפויה של פילה דג עם ירקות, שום וזיתים/סלט עלים עם ענבים וגבינת חלומי צלויה.
 
 

מפגש שלישי  | תזונה פליאוליטית

6.2.2014 יום ה' 9:30-15:00

 
 
התחקות אחר האופן בו ניזונו אבות האדם  המודרני, הציידים-המלקטים. דיאטה דלה מאוד בפחמימות ועשירה בבשר, ירקות ואגוזים. פלפלים ממולאים בעוף טחון עם כרובית מרוסקת וג'ינג'ר/קרקרים ללא קמח ,משקדים ושומשום/תבשיל ציידים – בשר ופטריות/ שעועית וגזר בפסטו כוסברה ושקדים קלויים/חטיף אגוזי ברזיל ואוכמניות פיקנטי.


           


מפגש רביעי  |  RAW FOOD

13.2.2014 יום ה' 9:30-15:00

 
     
חסידי שיטה זו טוענים שמזון שחומם מעל 48 מעלות, מאבד את האנזימים המצויים בו, החיוניים לפירוק המזון בתוך הגוף. השיטה מתבססת, אם כך, על "בישול ללא בישול". רב המזון נאכל במצב חי, לרבות בשר ודגים, או מיובש במכשירי ייבוש המיועדים לכך. מרק גספאצ'ו ובלסמי/"פסטה חיה" ברוטב פסטו/ גלילות חסה במילוי אגוזי מלך, רימון וכוסברה/חומוס נא/ פַּטֶה של זרעי חמנייה/ גלידת בננות ופירות יער/ גזוז ג'ינג'ר ותפוחים.

        

מפגש חמישי  |  טבעונות

20.2.2014 יום ה' 9:30-15:00
                  
 
 
הטבעונות היא תזונה שמבוססת על מזונות מהצומח בלבד. ללא בשר ודגים, חלב ומוצריו וביצים- אז מה אוכלים? האפשרויות והגיוון גדולים, כפי שניווכח בשיעור זה. קרוסטיני של אבוקדו ואספרגוס עם גרעיני חמנייה/דלעת צלויה עם סלרי ואגוזי מלך בוויניגרט בירה /סלט מלפפונים ובוטנים הודי עם שבבי קוקוס קלוי/ /אטריות סובה עם טופו בויניגרט ג'ינג'ר/ מרק עגבניות צלויות וחלב קוקוס/תבשיל שעועית וגריסי פנינה עם מנגולד וכרוב.
 
     



לפרטים והרשמה: 09-9518868  או צור קשר




 



לאתר הסלולרי סרקו את הברקוד



 
 
בקרו אותנו בפייסבוק
עיצוב אתרים:
ענת שמר
בניית אתרים:
סייברסיטי