כיצד לבחור קייטרינג חיצוני לאירוע שלכם – טיפים ועצות

שקלתם לבחור קייטרינג חיצוני לאירוע שלכם? רגע לפני שאתם מתאמים עם חברה כזו או אחרת, הנה כמה דברים שכדאי שתדעו ויכולים לעזור לכם להגיע לבחירה הנכונה ביותר.

רבים מקומות האירועים אשר מחזיקים שף שאמון על הכנת הקייטרינג, אולם אין זה חריג שגני אירועים ואולמות, גם אם יוקרתיים, אינם כוללים שירותי קייטרינג ואז יש לתאם עם חברה חיצונית. אז נכון, משימה זו עשויה להיראות מעט מרתיעה, אולם אם ברצונכם לתכנן את האירוע המושלם, המקום מהווה פרמטר מרכזי. עם זאת, חשוב להדגיש כי אין זו חובה לוותר על מקום שלא מציע שירותי קייטרינג, כל שיש לעשות הוא להיעזר בטיפים הבאים.

זכרו, אתם מאכילים קבוצה מגוונת של אנשים

אנשים רבים היו רואים את האירוע שלהם כהזדמנות לקחת סיכונים קולינריים כדי להרשים את האורחים. בכל הנוגע למנות ראשונות או לקינוחים, זה אפשרי. אולם כאשר מדובר במנות עיקריות, עליכם לזכור שאתם מאכילים קבוצה מגוונת של אנשים.

אין זה אומר שכל המנות צריכות לכלול עוף או תפוחי אדמה, אולם כן כדאי לוודא שהתפריט אינו אקזוטי מדי ושהאורחים יזהו את האוכל שמקבלים.

החשיבות של עונת השנה

החלטתם להתחתן באביב? עכשיו כל שנותר לכם לעשות הוא להתאים לאווירה את התפריט. אל תשכחו שהתכנונים לחתונה נערכים בעונה אחרת, אולם עליכם לקחת בחשבון את העונה שבה אתם עתידים להתחתן בעת בחירת חברת הקייטרינג. מרקים, מנות חמות ותבשילים יהיו מצוינים לחורף, אולם אם אתם מתחתנים באביב עליכם לוודא שיש גם מנות יותר קלילות.

כמה טיפים לסיום

אתם אולי יודעים מהו תפריט החלומות שלכם, אולם חשוב גם להתייעץ עם מומחים אשר עובדים בחתונות ויודעים מה המנות שאנשים הכי אוהבים. כמו כן, כדאי לבקש המלצות כדי למצוא את הקייטרינג המתאים. אין חובה שההמלצות יגיעו מחברים או מכרים.

כך למשל אם סגרתם עם גן אירועים בשרון, תוכלו לשאול שם את הצוות על חברות קייטרינג מוצלחות שהם מכירים ויכולים להמליץ עליהן. כמו כן, עליכם לבדוק היכן מכינים את האוכל – האם האוכל מגיע כשהוא כבר מוכן או שמכינים אותו במקום? לסוגיות אלו ישנה חשיבות והן יכולות להשפיע הן על הטעם והן על הנראות.

לסיכום, בחירת חברת קייטרינג חיצונית זו משימה מאתגרת, אולם עם מעט שיעורי בית וסבלנות תוכלו לצלוח אותה. כמובן שחשוב לבחור בחברה מקצועית, בעלת ניסיון, מוניטין ורישיון לעסוק בתחום.