להזמין קייטרינג או להכין לבד?

בעבר יכולנו להבחין במצב שבו ברוב האירועים היו נוהגים להכין את המאכלים בעשייה ביתית, היו יושבים יום או יומים לפני האירוע ובעבודה קשה מכינים מזון לעשרות אנשים שבאים לחגוג, זהו תפוס עבודה שכמעט ולא קיים היום, האפשרות להזמין שירותי קייטרינג בטלפון אחד מבלי לעבוד יותר מדי קשה ובמחירים סבירים היא האופציה המועדפת על רוב בעלי השמחה, אז איך מזמינים קייטרינג?

אפיון התפריט

כאמור העבודה הקשה והטרחה הביאה את רובנו לבחור בשרותי קייטרינג מתקדמים אך גם פה צריך להבין איך עושים זאת נכון, וממה להישמר, אז ראשית יש לבחון את סוג האורחים שלכם ולאפיין אותם, האם מדובר בחברה צעירים? האם מדובר באורחים מעדות מסוימות ואו גם וגם, אפיון נכון של אורחים יסייע בבחירת המנות הרלוונטיות לאירוע.

כשרות הקייטרינג

שנית יש לוודא את סוג הכשרות הנחוץ לכם, ישנם אנשים שהכשרות חשובה להם יותר וישנם פחות, אבל חשוב שכולם יוכלו לאכול, אחרי הכל הם האורחים שלכם, אז בדקו האם יש בין האורחים שלכם כאלו שמקפידים על כשרות והתאימו את התפריט גם אליהם.

ישנם כיום מספר סוגי כשרות והפופולריות שבהם הם כשרות המהדרין שבהם יש פקח שבודק ומבקר על בסיס יומי את האוכל לפני שמכינים את הכל, וכמובן לפני שיוצא אליכם לשולחן, ישנם גם כשרויות מחמירות יותר שנושאת את שם הרב שבהסמכתו מאשרים את המזון גם כן.

לדאוג לכל האורחים

בטוח שבראש כבר יש לכם את אופי האירוע אבל חשבו שישנם אנשים צמחוניים, טבעוניים, חולי צליאק שמוגבלים מבחינת מגוון האוכל שהם אוכלים וחשוב גם להתחשב בהם במידה ואתם בוחרים תפריט מסוים.

איך לבחור חברת קייטרינג?

המלצות, פה לאוזן, בעיקר אנשים שכבר התנסו באירועים עם חברת הקייטרינג שעליה אתם מעוניינים לתת את האחריות הם אלו שיתנו לכם את העצה הטובה ביותר ואם אין לכם כזה, ניתן להגיע להתרשם וגם לטעום במקום שבו עובדים החברות, והם גם ישמח לארח אתכם ולבחור ביחד אתכם את המנות.

חשוב לזכור

בדקו מהיכן מגיע חומרי הגלם של המזון? היכן מכינים את המזון? מתי מכינים את המזון? מי מכין את המזון? ובאיזה דרך המזון מגיע אליכם? כל אלו הם שאלות רלוונטיות שהתשובות צריכות להיות הגיוניות כך שהאוכל יהיה סופר טעים, טרי, חם, ומגיע אליכם לצלחת במצב הטוב ביותר שנית.

לסיכום

בכדי שהדברים יבוצעו לשביעות רצונכם חשוב להיות מעורבים ברמה מסוימת בכל תהליך הזמנת הקייטרינג, אם לא תהיו שם ותיתנו את הרושם שאתם מפקחים על הכל אתם עשויים למצאו את עצמכם עם קייטרינג גרוע ותגובות לא מחמיאות.