סדנאות אפייה וקונדיטוריה

עוגות ראווה וקינוחים אישיים

מה נלמד? לימוד שיטות הכנה והרכבה של עוגות מוס, קינוחים אישיים ועוגות ראווה. מה נכין? עוגת מוס שוקולד טראפל׳ס מיל פיי פילו עם קרם מלאבי מוקצף מוס פירות וגבינת שמנת גלסאז׳ שוקולד צבעוני בסיס שוקולד – קוקוס למוס לפרטים והזמנת הסדנא »

לפרטים והזמנת סדנה »

עוגות גבינה

מה נלמד? היכרות מעמיקה עם גבינות באפייה. אפייה והכנת עוגות וקינוחים ללא אפייה עם גבינות שונות. מה נכין? עוגת גבינה אפויה קלאסית חיתוכיות גבינת שמנת, קונפי פירות יער ושוקולד לבן עוגת ריקוטה, פולנטה ושקדים עוגת מוס גבינה וקראמבל קינמון בשתי צורות הגשה לפרטים והזמנת הסדנא »

לפרטים והזמנת סדנה »

אפייה מלוחה וקרקרים

מה נלמד? מגוון ענקי של בצקים מלוחים להכנת מגוון חטיפים למכירה ולאירוח: קרקרים, גריסיני, כעכים ועד… מה נכין? קרקר דגנים מלאים דפדפים פיקנטיים כעכי תבלינים מלוחים שושני בצק גבינה במילוי פיצה עוגיות גבינות, צנובר וזיתים גריסיני תבלינים לפרטים והזמנת הסדנא »

לפרטים והזמנת סדנה »

סודות הבצק הרבוך

מה נלמד? פרי ברסט, אקלר, שו אל הקרם, פרופיטרול, סנט הונורה – הכל על הבצק הרבוך, עם כללים ודגשים להכנה קלה. מה נכין? פרי ברסט קרם פרלינה אקלר במילוי קרם קפה וציפוי פונדנט שו אל הקרם דיפלומט וניל סנט הונורה במילוי קרם מוסלין וניל שוקט לפרטים והזמנת הסדנא »

לפרטים והזמנת סדנה »

מרנג ומקארון

מה נלמד? היכרות עם מגוון סוגי המרנג והדרכים המקובלות להכנתם. מה נכין? נשיקות מרנג וקישוטי מרנג טארט מרנג לימון ונענע מקארון שוקולד גנאש שוקולד קרמבו פיסטוק – פירות יער לפרטים והזמנת הסדנא »

לפרטים והזמנת סדנה »

בצק עלים

מה נלמד? הכנת בצק עלים על בסיס חמאה מ׳אפס׳, היכרות עם עולם הכרוכים, קמחים וצורות האפייה וההכנה של בצק כרוך. מה נכין? הכנת בצק עלים על בסיס חמאה (כל תלמיד מכין בצק בעצמו) פיסלאדייר בצלים מקורמלים וזיתים אצבעות גבינה פיקנטיות ג׳לוזי קרם שקדים-פיסטוק ודובדבנים פלמייר סוכר וקינמון לפרטים והזמנת הסדנא »

לפרטים והזמנת סדנה »

אפיית לחם ועוגות שמרים

מה נלמד? שני מפגשים בנושא היכרות עם עולם השמרים, קמחים, בצקים, לחמים, עוגות, בצק כרוך, בצק קרואסונים ודיינישים. מה נכין? לחם אגוזים וצימוקים לחמניות אורגנו ורוקפור פוקאצ'ה מלח ים ורוזמרין בצק קרואסון ודייניש- קרואסון חמאה, קרואסון שוקולד, דייניש פירות וניל דייניש פיסטוק, דייניש קינמון בצק בריוש וקראנצ- קראנצ שוקולד ונוגט, בריוש א-טט, בריוש פלורנטין קוגלהוף לפרטים והזמנת הסדנא »

לפרטים והזמנת סדנה »

עולם השוקולד- פרלינים וטמפרינג

מה נלמד? עולם השוקולד בנגיעה רחבה: מבנה השוקולד, תהליך הטמפרינג והקריסטליזציה, עולמות האמולסיה והגנאש השונים, התנסות בהכנת מגוון פרלינים ושיטות הכנה שונות. מה נכין? לימוד והיכרות עם סוגי השוקולד היכרות עם תהליך הטמפרינג והתנסות בתהליך הכנת תבניות למילוי בציפוי וצביעה הכנת גנאש במגוון טעמים ועל בסיס מגוון טכניקות זילוף ויציקה של פרלינים בשיטת ה – Moulding גילגול מיני טארפלס

לפרטים והזמנת סדנה »