סדנאות בישול להעשרה ולגיבוש הצוות בחברה

הם עובדים ללא הפסקה, מוותרים על שעות יקרות עם האהובים עליהם בבית רק בשביל להפיק לכם עוד דוח או לסיים לבנות את המצגת החשובה. הם עובדים מבוקר עד ערב, צוות מוכשרים שמעניק את כל כולו רק עבור הארגון שלכם, אבל האם אי פעם עצרתם לרגע את המרוץ ושאלתם את עצמכם מהו הנכס הכי חשוב וגדול שלכם בעסק? הרי ידוע שזה לא המבנה הגדול שרכשתם, הציוד האלקטרוני, הרווחים העצומים או היכולת המקצועית שלכם מול לקוחות.

הנכס הכי משמעותי בכל ארגון וחברה באשר היא הוא ההון האנושי, האנשים שעובדים מאחורי הקלעים בכדי שהמנהלים שלהם יחוו את ההצלחות הגדולות.

אפשר לשדרג את איכות חייהם של העובדים בדרכים רבות ומגוונות, אבל הדרך המומלצת ביותר היא להשקיע ולארגן, אחת לשנה לפחות, ערב צוות. זה הזמן פשוט לשבור את השגרה השוחקת, להוריד את הלחצים המיותרים ולהבין שאנשים הם אנשים הם אנשים.

ומה אנשים אוהבים? שגורמים להם להרגיש בנוכחות מלאה. אז אם שאלתם את עצמכם איך שוברים שגרה מבלי שבור את קופות החיסכון? זה פשוט מאוד, באמצעות ערב צוות לעובדי החברה. ואיך אפשר בלי ערב צוות כסדנת בישול, כזה הכולל בתוכו את כל תענוגות החיים.

ערב צוות סדנת בישול – כי בכל אחד יש מאסטר שף!

ערב צוות כסדנת בישול לגיבוש העובדים משאירה לכולם זיכרון לטווח ארוך, שמירה על שיתוף פעולה שיכולה בהמשך גם להשפיע על העבודה המשותפת. החוויה מעצימה אף יותר ברגע שעובד ומעביד משתפים פעולה ולא יושבים רק זה לצד זה.

שיתוף הפעולה הוא אחר ומרגש, הרשמיות נעלמת, הדיסטנס נשבר, הרי אתם לא נמצאים במסגרת העבודה, שיתוף הפעולה מקבל גוון אחר כשהוא בגובה העיניים ולשם הנאה. סדנת בישול יכולה להעמיק יחסים במסגרת העבודה והיא פלטפורמה מצוינת להכרות עמוקה בין העובדים.

אז מאיפה מתחילים?

לאחר שתבחרו מקום ותאריך רלוונטי תגיעו למקום המיועד. ההמלצה שלנו היא תמיד לסייע לשמירת גיבוש המחלקות ולכן כדאי לחלק את העובדים לקבוצות שיתאימו. לאחר שתלבשו את הסינרים ותכנסו לאווירה תגלו האם באבי מהכספים טמון איזה איל שני מפתיע או שאולי רוני מהרכש הוא בכלל בדרך להיות עומר מילר הבא.

במהלך היציאה מהאזור הנוחות תוכלו ללמוד דברים חדשים על העובדים שלכם כמו: יכולות מנהיגות ועד ניהול הזמן שלהם

ואחרי כל הרווחים הרבים והגדולים הללו תוכלו להגיד שלא רק הייתם בערב צוות אלא גם זכייתם לאכול אוכל טעים במיוחד שאתם, במו ידיכם, הכנתם.

הדגש המרכזי שאמור להוביל מוביל את קו המחשבה על ערב הגיבוש הוא ההתנסות החדשה: זה הזמן לבחור האם כדאי להזמין סדנת בישול שהמוטיב שלה יהיה איטלקי, ספרדי או דווקא ערב צוות שמקדש את אכילת הבשר ודרכי הכנתו. בכלל לא משנה בסוף במה תבחרו כי עדיין עובדי הארגון יצאו סקרנים, שמחים ומגובשים יותר ויחזור למחרת לעבודה באנרגיות חדשות.