שלושה טיפים לבחירת קייטרינג לאירועים

כל מי שמתכנן אירוע או מסיבה מכיר את ההתלבטויות הרבות שמגיעות עם ההחלטה באילו נותני שירותים לבחור. יש רצון עז שהאירוע יהיה לא פחות ממושלם, שהאורחים והמוזמנים ייהנו ואולי אפילו ינסו לחקות בעצמם את מה שהיה באירוע – כאשר יפיקו אירוע משלהם.

הנושא של האוכל והכיבוד שיוגשו לאורחים הוא אחד הנושאים המרכזיים שצריך לתת עליהם את הדעת ולא להקל ראש בבחירה.

נשאלת השאלה – איך אפשר, מתוך היצע עצום – לבחור את שירותי הקייטרינג המתאימים ביותר לאירוע, על מה לשים דגש בעת החיפושים והבירורים ומה צריך לשאול כדי לקבל את המידע הנכון והמדויק ביותר.

אילו דברים כדאי לקחת בחשבון כשבוחרים קייטרינג לאירועים?

סגנון מזון – כיום מוכרים לא מעט סגנונות אוכל המבוססים על עדות או מדינות, אוכל ביתי או יוקרתי וכמובן כזה שמבוסס על שיטות או טכניקות בישול והכנה ייחודיות. לכל סגנון יהיה הטעם שלו וחשוב להתאים את אופי המנות ודרך ההכנה לקהל האורחים.

יש אנשים שמעדיפים לבחור במנות מוכרות ובטוחות ולא נכונים לנסות דברים או טעמים חדשים ויש כאלה שדווקא סגנון ייחודי ייפתה אותם מאד והם ירגישו שהם חייבים לנסות ולטעום.

אופן ההגשה – כאשר מדובר באירוע שרוב המוזמנים אמורים להיות בו אנשים מבוגרים – הם לבטח יעדיפו הגשה של המנות אל השולחן מבלי שה יצטרכו להסתובב בין דוכנים או להמתין בתור בעמדת ההגשה. בנוסף, יש מקומות שבהם לא יהיה נוח לאורחים להסתובב ועדיף יהיה שמלצרים יהיו אלה שיגישו את המנות לשולחן.

כשרות – נושא הכשרות בארץ חשוב מאד ומתייחסים אליו בתור העדיפות הראשונה במעלה. מעבר לבחירה של סגנון המזון – בשרי או חלבי – יש לעיתים כשרויות נוספות ומיוחדות ולכן חשוב מאד לבחון לעומק מה העדפות של האורחים או של מי מהם. אין ספק שהרצון לספק את כל האורחים יכוון לבסוף לבחירה בסוג הכשרות שתתאים לכל הפחות לרובם המוחלט של המוזמנים.

כמובן שיש עוד לא מעט נושאים שצריך לחשוב עליהם בנושא הקייטרינג שבוחרים עבור האירוע. חשוב מאד להתחיל בהכנות והבירורים מבעוד מועד וכך לא לבזבז זמן יקר. עדיף שכל הנושאים יהיו ידועים וסגורים מספיק זמן לפני האירוע מאשר שהמועד יתקרב ועדיין יהיה צורך לטפל בנושאים חשובים שעדיין לא נבחרו.